loading...
وبلاگ پایگاه هنری حباب آبی
Ali بازدید : 1066 جمعه 02 آبان 1393 نظرات (0)

 

 

ترانه سرا : محسن یگانه 

آهنگساز و تنظیم : محسن چاوشی 

 

 

 به آهنگ گوش دهید

  

پخش آهنگ سال کبیسه

 

برای پخش آهنگ از  Internet Explorer  استفاده کنید

 

 

Download 

دانلود

 

 

            برای مشاهده ی همه ی ترک های آلبوم سال کبیسه کلیک کنید            

 

 

 

 متن آهنگ

متن آهنگ سال کبیسه

 

منم یه تقویم پر از زمستون
چلّه نشین دلی درب و داغون
سال کبیسه امو شگون ندارم
از هیچکسی خاطره ای ندارم
جز یه نفر که درب و داغونم کرد
بّره بودم گرگ بیابونم کرد 
اما دلم تو غربت اون بیابون
از راهی که رفته نشد پشیمون
به غیر من دیوونه کی قدرتو میدونه
برو فکر خودت باش پر از گرگ زمونه
باز منتظر نشستی آب میشی دستی دستی
تو هم باید مثل اون دلش رو میشکستی
منم یه تقویم پر از زمستون
چلّه نشین دلی درب و داغون
سال کبیسه امو شگون ندارم
از هیچکسی خاطره ای ندارم
جز یه نفر که درب و داغونم کرد
بّره بودم گرگ بیابونم کرد 
اما دلم تو غربت اون بیابون
از راهی که رفته نشد پشیمون
به غیر من دیوونه کی قدرتو میدونه
برو فکر خودت باش پر از گرگ زمونه
باز منتظر نشستی آب میشی دستی دستی

تو هم باید مثل اون دلش رو میشکستی

 

 تمامی حقوق مادی و معنوی متعلق به پایگاه هنری حباب آبی بوده و کپي برداری از مطالب فقط با ذکر لينک سايت مجاز مي باشد.

 


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 104
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 55
  • باردید دیروز : 36
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 102
  • بازدید ماه : 55
  • بازدید سال : 2,182
  • بازدید کلی : 52,983