loading...
وبلاگ پایگاه هنری حباب آبی
Ali بازدید : 1846 پنجشنبه 15 آبان 1393 نظرات (0)

 

 

ترانه سرا : محسن یگانه 

آهنگساز و تنظیم : محسن یگانه 

 

 

 به آهنگ گوش دهید

  

پخش آهنگ وقتی نیستی

 

برای پخش آهنگ از  Internet Explorer  استفاده کنید

 

 

Download 

دانلود

 

 

 

            برای مشاهده ی همه ی ترک های آلبوم وقتی رفتی کلیک کنید            

 

 

 

 متن آهنگ

متن آهنگ وقتی نیستی

 

از عذاب رفتن تو ميسوزم تو اوج غربت

واسه ی بودن با تو ،ندارم يه لحظه فرصت
اينجا اشك تو چشامو به كسی نشون ندادم
اگه بشكنه غرورم خم به ابروم نميارم

وقتي نيستي هرچي غصه است تو صدامه
وقتي نيستي هرچي اشكه تو چشامه
از وقتي رفتي ،دارم هر ثانيه از غصه رفتنت ميسوزم
كاشكي بودی و ميديدی كه چی آوردی به روزم

حالا عكست، تنها يادگاره از تو
خاطراتت، تنها باقي مونده از تو
وقتي نيستي، ياد تو هر نفس آتيش ميرنه به اين وجودم
كاش از اول نميدونستي من عاشق تو بودم

از عذاب رفتن تو، ميسوزم تو اوج غربت
واسه ي بودن با تو ندارم، يه لحظه فرصت
اينجا اشك تو چشامو، به كسي نشون ندادم
اگه بشكنه غرورم،خم به ابروم نميارم

وقتي نيستي، هرچي غصه است تو صدامه
وقتي نيستي، هرچي اشكه تو چشامه
از وقتي رفتي دارم هر ثانيه از غصه رفتنت ميسوزم
كاشكي بودي و ميديدي كه چي آوردي به روزم
حالا عكست ،تنها يادگاره از تو
خاطراتت،تنها باقي مونده از تو

وقتي نيستي ياد تو هر نفس آتيش ميرنه به اين وجودم
كاش از اول نميدونستي من عاشق تو بودم

 

 

 

تمامی حقوق مادی و معنوی متعلق به پایگاه هنری حباب آبی بوده و کپي برداری از مطالب فقط با ذکر لينک سايت مجاز مي باشد.

 


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 104
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 36
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 69
  • بازدید ماه : 22
  • بازدید سال : 2,149
  • بازدید کلی : 52,950