loading...
وبلاگ پایگاه هنری حباب آبی
Ali بازدید : 273 شنبه 15 آذر 1393 نظرات (0)

 

 

ترانه سرا و آهنگساز : محسن یگانه

تنظیم : مهران عباسی

 

 

 به آهنگ گوش دهید

  

پخش آهنگ نمیشه

 

برای پخش آهنگ از  Internet Explorer  استفاده کنید

 

 

Download 

دانلود

 

 

            برای مشاهده ی همه ی ترک های آلبوم حباب کلیک کنید            

 

 

 

 متن آهنگ

متن آهنگ نمیشه

 

نه امشب که هر شب که حالم خرابه

یه جزیرم که دورم یه دریا سرابه

من عادت نکردم به شب های سردم

به این که نباشی نه عادت نکردم

قسم خورده بودم اگه از تو جدا شم

دیگه حتی یه لحظه تو فکرت نباشم

ولی دیدم نمیشه نمیشه نمیشه

که فکرت نباشم نه دیروز و نه امروز و نه فردا همیشه

چقد قصه گفتم که دریا بخوابه

چقد گریه کردم نفهمم سرابه

نفهمم کجام و نفهمم کجایی

چقد با تو بودم تو عین جدایی

 

 

 

تمامی حقوق مادی و معنوی متعلق به پایگاه هنری حباب آبی بوده و کپي برداری از مطالب فقط با ذکر لينک سايت مجاز مي باشد.

 


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 104
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 36
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 76
  • بازدید ماه : 29
  • بازدید سال : 2,156
  • بازدید کلی : 52,957